PRAKTISCH


Technische storingen aan elektrische apparaten zijn vaak gemakkelijk zelf te verhelpen. Als u weet hoe natuurlijk. Daarom trachten wij u altijd eerst van op afstand te helpen. Door u via de telefoon te vragen om een knop een tijdje ingedrukt te houden bijvoorbeeld. Of een filter even uit te nemen, te spoelen en weer terug te plaatsen.

Als het probleem daarmee van de baan is, bent u snel geholpen en heeft u uw toestel niet moeten missen. Dat is en blijft de beste oplossing.

Maar dat kan natuurlijk niet altijd.

In het geval dat uw toestel naar een van onze service centers moet, bieden wij u de volgende mogelijkheden:

 
1. Wij organiseren het transport

Daarvoor spreken we met u een datum af die voor u het beste past. Op die dag komt één van onze logistieke partners het apparaat bij u thuis halen. Dat is erg comfortabel, maar wij kunnen u helaas geen exact uur meedelen. U moet dus thuis blijven totdat wij uw toestel zijn komen halen.

2. Verzending via bpost

In dat geval bezorgen wij u via e-mail een post label van bpost. Al uw gegevens zijn hier al op ingevuld. U verpakt het defecte toestel zorgvuldig voor transport en bevestigt de verzendbon daarop. Vervolgens geeft u uw pakket af bij een postpunt in uw buurt.

3. U brengt het toestel zelf naar ons service center in Hasselt

U mag uw toestel altijd zelf naar ons service center in Hasselt brengen. Maar bel dan toch eerst even. Dan sturen wij u via e-mail een voorafingevulde herstelbon. Die drukt u af en toont dit aan onze onthaalmedewerker als u uw toestel binnenbrengt. Hij scant uw bon en klaar is kees. Geen tijdverlies meer met papierwerk en u hoeft niet aan te schuiven.

4. Herstelling terwijl u wacht

Wat verwachte wij van u?

Door de herstelaanvraag in te geven via de website wordt er automatisch een dossier geopend.

Onze productprofessoren zullen het dossier technisch evalueren. Naar gelang de gedetailleerde probleemomschrijving wordt er telefonisch contact opgenomen of worden op voorhand de nodige originele onderdelen voorzien. De levertijd bedraagt een paar werkdagen afhankelijk van de beschikbaarheid bij de fabrikant.
Van zodra de onderdelen binnen zijn, zullen wij u verwittigen** om een afspraak in te plannen voor het bezoek aan onze diensten.

Terwijl u wacht, bieden wij u graag een consumptie aan in een gezellige bistro om de hoek, met zicht op het Albertkanaal, of u gaat gezellig wandelen in de ‘Hoofdstad van de Smaak’ +- 5 min.

* op voorwaarde dat de onderdelen binnen zijn
** enkel voor toestellen binnen de fabrieksgarantie

Voor herstellingen buiten de fabrieksgarantie is deze service helaas niet van toepassing. Daarvoor bieden wij een prijsopgave aan na onderzoek in ons atelier.